Bila mak paksa kawen tahun ini juga!!!

hai ollsss,
Tension juga kalau setiap kali heart to heart session with my mum, setiap kali itu mum sebut pasal kahwin. And keep on asking me whether i have a man. Siapa tak nak kawin kan??? Yes. Aku nak kawin, cuma orang kata, tak sampai masanya lagi kot. 

Tahun ini umur aku dah 26 tahun and my relationship is still samar2. HAHA. Yes. Tergantung. Tak bergerak. So before this, I think I've found the man. But currently, I'm not sure. Its like....I've found the man BUT......... There's a big BUT. Tergantung di sini bermaksud, he still not mentioning about getting married. So i'm still not sure. 

Setiap kali balik kampung, makcik2 bawang la yang asyik bertanya. Maklumla sepupu2 yang muda daripada aku, dah kawin dan dah beranak. Tapi aku still, pursuing my dreams, working late hours..... Memang jealous juga tapi entahla. 

There's another man, who already proposed me. He ready to accept me. Tapi hati ini milik orang lain. Mom said that I need to accept a man who loves me more than I love him. I guess that's true. Tapi, macam mana aku nak terima kalau dalam hati ini untuk orang lain. So, does that mean I need to open my heart to someone else too? Am I dumb to wait for unsure future? Aku tak nak kawin sebab terpaksa kawin. Tapi....umur pun dah meningkat. hmmm....

Tumpang pelamin orang dulu. Ambil berkat.


GADIS TUDUNG BUNGA


0 Comments