Tidur tapi berbual dengan ayah????? WHAT???

Image result for sleeping disorder
Yup. Itu yang terjadi pagi tadi. Lepas subuh, sambil2 tunggu parent nak pergi kerja, aku duk depan tv dan memang masa tu ngantuk giler2 lagi. tapi, dah jadi rutin kan. So, lepas mak keluar pergi kerja, then aku terlelap (seingat aku la). then, for a while, aku bangun dan sambung tidur dalam bilik. Maklumla semalam tidur pukul berapa entah buat kerja. Nak bukak mata pun tak mampu. Lepas pada tu, rutin harian macam biasa.



Pukul 8 malam macam tu, aku tanya ayah kenapa tak beli lauk sebab biasanya hari ini dia pergi pasar pagi sebelum pergi kerja. Tapi guess whattt???? Ayah cakap dia dah bagi duit kat aku pagi tadi sebelum dia pergi ke pejabat. But I cant remember it!!! Ayah cakap masa dia bagi tu, aku siap duduk atas kerusi and respons everything yang ayah aku tanya dan pesan. Dan duit itu tidak dijumpai. Puas selongkar ruang tamu tu. 

Tanya my siblings, semua cakap tak ada nampak. Tapi yang jadi masalah sekarang kenapa aku tak ada memori pasal tu? Ada jugak tanya ayah kot2 la dia tersalah hari. sebab 2 hari lepas pun ada bagi duit jugak, situasi yang lebih kurang sama je. Kot2 lah ayah lupa kan. Tapi dia yakin dia dah bagi tadi dan siap ber'conversation' dengan aku. Sebab kadang2 pernah jugak ayah aku ni rasa je pernah buat something tapi sebenarnya tak buat pun lagi. So, ada kemungkinan kat situ. 

Tapi, kalau memang betul, then, aku yang bermasalah. Sejak dua menjak ni aku tidur pukul 2/3 pagi, kadang2 tu sampai 5 pagi sebab tak boleh tidur. Maybe stress dengan kerja yang terlampau banyak. Maybe la....

Tapi apa2 pun, ni first time, rasa macam sleepwalking. eh, sleepwalking ke. masa berjalan antara nap tu ingat, tapi maybe sleep disorder kot. hahaha. So, malam ni kena tidur awal sikit. 
The end. 

Gadis Tudung Bunga

0 Comments